Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Przedszkole załatwia i przyjmuje sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
- dokumentację kancelaryjną - wg instrukcji kancelaryjnej,
- dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.
Sprawy prowadzone przez Przedszkole:
Edukacja:
- zapisy do przedszkola,
- obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
- wydawanie opinii o dziecku,
- dzienniki zajęć przedszkola.
Sprawy administracyjne:
- pobieranie opłat za świadczenia przedszkola,
- wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za przedszkole.
Sprawy kadrowe:
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
Sprawozdawczość:
- raporty,
- sprawozdania.
Archiwum a w nim m.in.:
- akta osobowe pracowników,
- dzienniki zajęć przedszkola,
- protokoły z posiedzeń Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
- zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola.
Finanse przedszkola:
- sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolnemu.
Tryb załatwiania spraw:
- Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zaświadczenia, wydawanie decyzji, opinii, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi : dyrektor przedszkola (w godzinach 9 - 15).
- Odpłatność za przedszkole: intendent w ustalone dni każdego miesiąca (informacja na tablicy ogłoszeń i na stronie internetowej) oraz przelewem na konto bankowe.
- Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup, specjaliści.
- Konsultacje indywidualne dla rodziców: nauczycielki grup zgodnie z ustalonym indywidualnym terminem z rodzicami.
Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie.
Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 04-12-2015 - Edycja treści
- 28-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 599